Polish (Poland)Russian (CIS)Deutsch (DE-CH-AT)French (Fr)Italian - ItalyEnglish (United Kingdom)
office@motooiler.pl         Gadu-Gadu13418195
  • Galeria
  • Galeria
Accueil > FAQ
FAQ

To zaledwie część pytań z jakimi zetknęliśmy się podczas kilku miesięcy kontaktu z klientami.


Dlaczego powinienem zakupić właśnie Motooilera produkowanego przez V-Oila?
Jest to urządzenie nowoczesne, niebywale tanie w eksploatacji, zmniejszające czas który potrzebujesz na serwisowanie swojego motocykla. W odróżnieniu od innych znanych produktów umożliwiające zawsze precyzyjne dozowanie oleju - w zależności od warunków drogowych.

Jak działa taka oliwiarka???

Ciągłe podawanie oleju w precyzyjnych porcjach na zębatkę skutkuje nie tylko idealnym nasmarowaniem łańcucha. Olej jest wyrzucany z łańcucha i wypłukuje zmielony piach i brud drogowy, które w normalnych warunkach tworzą ze sprayem pastę ścierną, która ‘zabija’ łańcuch. W przypadku smarowania ciągłego łańcuch jest nie tylko nasmarowany ale i czysty.

W jaki sposób odbywa się podawanie oleju? Grawitacyjnie? Pompą?
Podawanie oleju w podstawowej wersji Motooilera odbywa się grawitacyjnie. Ma ono jednak tak szeroki zakres regulacji dostępny podczas jazdy, że umożliwia smarowanie łańcucha w motocyklach sportowych czy enduro niezależnie od zastosowanego oleju i niezależnie od temperatury otoczenia. Dodatkowo jeśli masz dobry zwyczaj nagrzewania pojazdu przed wyruszeniem w trasę możesz wyłączyć zasilanie Motooilera aby nie działał na postoju. Czy możesz tak zrobić z produktami konkurencji???

Gdzie produkowany jest Motooiler?
Urządzenie produkowane jest w całości w Polsce. Jest to produkcja ręczna z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych.

Czy jest zauważalna poprawa w wyglądzie i czystości tylnej obręczy koła opony i okolic???
TAK! Nie ma porównania ze smarowaniem sprayem. Możliwe jest delikatne zaolejenie osłony łańcucha i zębatki zdawczej ale to wszystko. Sama obręcz i wahacz będą idealnie suche i bez tej oblepiającej wszystko mazi ze smarów w sprayu.

Czy w zestawie są uchwyty do dyszy podającej olej jak i inne elementy potrzebne do zainstalowania urządzenia na motocyklu?

Zestaw to komplet potrzebny do zainstalowania go na motocyklu. Wszystkie elementy mocujące są wycinane laserem a króćce i uchwyty obrabiane CNC ze stali nierdzewnej. Twój Motooiler nie zardzewieje ani nie będzie za 2 lata wyglądał gorzej niż w chwili instalacji.

Do jakich motocykli jest dedykowany Motooiler?
Można odpowiedzieć na to pytanie krótko: do wszystkich posiadających w układzie przeniesienia napędu łańcuch i posiadających instalację elektryczną 12V.

Czy można podłączyć Motooilera do instalacji elektrycznej motocykla z wtryskiem paliwa?
Nie ma żadnych praktycznych przeciwwskazań przeciwko takiemu podłączeniu tego urządzenia. Nie narusza ono postanowień gwarancji i co równie ważne może zostać w każdej chwili zdemontowane nie pozostawiając żadnych śladów. Jego działanie zostało sprawdzone w praktyce na nowoczesnych motocyklach z takim właśnie układem zasilania.

Jaka jest moc pobierana przez to urządzenie. Obawiam się o wydolność mojej instalacji elektrycznej?

Nie ma powodów do obaw. Podczas postoju i kiedy zapłon jest wyłączony urządzenie NIE pobiera prądu z akumulatora. Podczas jazdy jest to 10W raz na około minutę przez około sekundę. To zbyt mało aby mieć jakikolwiek wpływ na pracę alternatora czy ładowanie akumulatora podczas jazdy.

Rozważam kupno Scottoilera. Co mogłoby mnie przekonać do zakupu właśnie produktu V-Oila?
Na pewno cena. Na pewno solidnośc wykonania. Możliwość sterowania podawaniem oleju podczas jazdy i w zmiennych warunkach drogowych. Możliwość stosowanie taniego oleju przekładniowego dostępnego w każdym sklepie za niewielkie pieniądze. Brak konieczności podłączania dodatkowych urządzeń do portów podcieniowych silnika w wyniku czego, w niektórych przypadkach mogą zaistnieć zaburzenia w pracy silnika.

Czy urządzenie takie jak Motooiler rzeczywiście zwiększa przebieg na jednym zestawie łańcuchowym?
Oczywiście, że tak! Możliwe są przebiegi rzędu 60tys na jednym łańcuchu a to już konkretna oszczędność! Dodatkowo łańcuch smarowany w sposób ciągły nie wyciąga się prawie wcale – rzadziej musisz odwiedzać serwisy aby go naciągać i więcej czasu spędzasz w siodle swojego pojazdu.

Czy montaż Motooilera nastręcza trudności?
montaż urządzenia nie jest skomplikowany. Wystarcza podstawowe narzędzia i umiejętności. W komplecie znajdują się wszystkie mocowania, opaski kablowe, izolacja, oraz instrukcja montażu wraz ze zdjęciami. Montaż zajmuje nie więcej niż dwie godziny.

Mój łańcuch ma już trzy sezony i 15 tys przebiegu. Czy jest sens inwestować w olejarkę?
Zdecydowanie tak! Już po kilku tysiącach kilometrów zauważysz ze kwestia okresowej obsługi łańcucha przestała dla Ciebie istnieć. Instalując Motooilera odsuwasz w czasie kwestię jego wymiany a czynności serwisowe typu smarowanie czy naciąganie łańcucha staną się przeszłością.

Jaki jest standardowy zbiornik oleju i na ile wystarcza?
Standardowy zbiornik oleju 110ml wystarcza na ok. 2,500 – 3,000km w zależności od warunków drogowych /jeśli masz tego pecha i głownie jeździsz po mokrym niestety będziesz musiał skorzystać z intensywniejszego olejenia a to skróci zasięg/. Standardowy zbiornik jest rozsądnym kompromisem pomiędzy zasięgiem a łatwością znalezienia nań miejsca na motocyklu. Dodatkowo są dostępne zbiorniki o pojemnościach 180ml i 220ml.Wszystkie zbiorniki w zestawach V-Oila są hermetyczne i chronią przed rozlaniem oleju nawet przy wywrotce.

Jeżdżę motocyklem Suzuki Hayabusa. Myślę o jakimś systemie olejenia ale nie wiem czy do motocykla o takiej mocy będzie to odpowiednie rozwiązanie.
Dlaczego nie? Prawidłowe smarowanie łańcucha to kwestia kluczowa zwłaszcza tam gdzie jego elementy pracują pod wielkimi obciążeniami. Dodatkowo, używając sprayu jest ono bardzo utrudnione w przypadku motocykli sportowych, gdyż zdecydowana większość z nich nie posiada centralnej podstawki.

Jeżdżę dużym motocyklem enduro. Z racji swej specyfiki to uniwersalny pojazd i częśc moich tras to trasy po drogach V kategorii, szutry, błoto i piach. Oczywiście zdarzają się szybkie przeloty po autostradach czy trasach szybkiego ruchu. Czy skorzystam na montażu Motooilera?
Motooiler daje możliwość regulacji wydatku oleju w zależności od warunków drogowych. Jeśli zmieniają się one gwałtownie bo wjeżdżasz w deszcz lub z asfaltu w piach możesz odpowiednio wzmóc smarowanie bądź wyłączyć je całkowicie nie zsiadając z motocykla.

Mam nowe KawasaKi ER6. Bardzo podoba mi się jego design i nie chciałbym go zepsuć przez zainstalowanie dodatkowych urządzeń…
Wygląd sterownika to kwestia gustu – dołożyliśmy wszelkich starań aby nie zeszpecił on waszych maszyn – w obecnej wersji ma on wymiary mniejsze niż pudełko zapałek: 3x4cm. Jeśli nie chcesz instalować go na kierownicy ani w kokpicie swego motocykla możesz założyc go np. na podciągu ramy w okolicy siodła.

 

V-OILA, M. Symbuła

Ul Jantarowa 16/3
53-330 Wrocław
tel: 0 669 217 137

office@motooiler.pl

© Copyright V-OILA 2016, projekt i realizacja ComputerSoft